ڈونالڈ ٹرمپ کی الیکشن میں جیت کے خلاف  احتجاج اور حزب اختلاف کی بڑی لہر موجود ہے جو لاکھوں نوجوانوں اور کارکنوں کی حکومت کے خلاف مزاحمت ظاہر کرتی ہے۔ ٹرمپ سرمایہ دارانہ نظام میں غربت ، جنونیت اور عدم استحکام کا بحران حل نہیں کر سکتا. ڈیموکریٹس اور مزدور تحریک کے رہنماؤں کے تعاون سے  ایک پروگرام پیش مندرجہ ذیل پیش کیا گیا ہے ۔

 

ایجنڈے کو روکا جا سکتا ہے 

 

ہمیں یقین ہے کہ کارکنوں کے خلاف ٹرمپ

 

پروگرام کے لیے ہماری تجویز لڑی اور شکست دی جا سکت

 

ڈونالڈ ٹرمپ نے ان کے دفتر کا کوئی مینڈیٹ نہیں ہے

 

ووٹنگ آبادی ٹرمپ منتخب کیا ہے کی ایک چوتھائی سے بھی کم. انہوں نے کہا کہ سب سے زیادہ غیر مقبول صدر کے ریکارڈ کے بعد شروع ہونے کے بعد ہے. ٹرمپ ہیلری کلنٹن سے بھی کم ووٹ حاصل کیا ہے - وہ صدر ہے، اگرچہ. ہم بڑے کاروبار کے امیدواروں یا پارٹیوں کی حمایت نہیں کرتے. لیکن ہمارے لئے یہ واضح ہے: الیکٹورل کالج "ایک شخص، ایک ووٹ" کے اصول کا ایک غیر جمہوری خلاف ورزی ہے اور ختم کر دیا جائے ضروری ہے.

 

کے خلاف ایک حملہ سب کے خلاف ایک حملہ ہے

 

مزدور تحریک کو منظم اور اس ملک میں رہنے والے لوگوں کے خلاف تمام نسل پرست یا جنونی حملوں کے خلاف متحرک کرنا ضروری ہے. یہ زہر ہمیں تقسیم اور غلبہ حاصل کرنے کے استعمال کیا جاتا ہے. ہم یہ ہمارے ہم آہنگی کو تباہ نہیں کرنے دے سکتے ہیں. بے روزگاری کی امیگریشن کی وجہ سے نہیں کیا گیا ہے - قانونی یا "غیر قانونی" چاہے. یہ حقیقت ہے کہ وہ ایکسچینجز پر حقیقی پیسے پہاڑوں جوا جبکہ سرمایہ داروں کے کارکنوں اور قریب پودوں برطرف ہے کی طرف سے پیدا ہوتا ہے. محنت کش طبقے کے بین الاقوامی ہے اور ہم تمام ممالک کے کارکنوں کے ساتھ اظہار یکجہتی کے لئے ہیں. ہم سب سے زیادہ اعلی فیصد نے ہم سب کارناموں اور ظلم مل گیا ہے کہ کے ساتھ مشترکہ مفادات کی ضرورت نہیں ہے. امریکی کارکنوں زیادہ چین  یا میکسیکن کارکنوں کے ساتھ ڈونالڈ ٹرمپ کے ساتھ سے زیادہ عام میں زیادہ ہے. ہم ان تمام لوگوں کو یہاں رہنے اور کام کرنے والے کے لئے قیام اور مساوی حقوق اور تحفظ کی فوری، غیر مشروط ویدیکرن کا مطالبہ!

 

سادگی کے خلاف! سرمایہ دار ان کے بحران کے لئے ادا کرنا چاہئے!

 

بینکاروں، کاروبار اور سامراجی جنگوں کیلئے کوئی کے. ریاست ہائے متحدہ امریکہ کے انفراسٹرکچر گرگئی. واحد حل مفید عوام کے ایک بڑے پیمانے پر پروگرام اجتماعی اتفاق کیا اجرت اور کام کے حالات کے لئے کام کرتا ہے. اس طرح، بے روزگاری کا خاتمہ کیا جا سکتا ہے اور زندگی کے مجموعی معیار بہتر کیا جا سکتا. پل، سرنگیں، سڑکوں، پارکوں، تفریح ​​اور تفریح ​​کی سہولیات، مسافر اور مال گاڑیوں، نہروں، پبلک ٹرانسپورٹ، ہسپتالوں، اسکولوں اور ہاؤسنگ کو پیدا کیا ہے اور بحال کیا جا سکتا ہے. یونینوں کنٹرول نوکری کے لئے ایجنسیاں اعلی بے روزگاری کے ساتھ علاقوں میں فوری طور پر قائم کی جانی چاہئے. ٹیکنالوجی اور پیداوری ہزاروں سال کے دوران تیار کی ہے کہ دیا، انسانیت، اتنے کم پیسے کے لئے اتنی محنت کرنے کی کوئی وجہ نہیں ہے. $ 25 فی گھنٹہ کی کم از کم اور ایک 30 گھنٹے ہفتہ 40 فی گھنٹہ اجرت فوری طور پر متعارف کرایا جائے ضروری ہے. جب سی ای اوز لاکھوں بنانے، کوئی ایک بھی کم فی ہفتہ 1000 $ کما چاہئے!

 

کچھ بھی نہیں اقوام محنت کش طبقے کی طاقت روک نہیں سکتا!

 

امریکی کارکنوں کو ممکنہ طور پر ایک بہت بڑی طاقت ہے. فیکٹری قبضے، ہڑتالوں اور عام ہڑتالوں کی قسم ہم منافع کے اخراج، ہمارے کام کی طاقت انکار کی طرف سے، کو روکنے کے کر سکتے ہیں اور اب کوئی سرمایہ دار، نقل و حمل کے لئے پیدا چیت اور خدمات فراہم کرتے ہیں. اس ملک گیر، کسی تنظیم کو مربوط بنانے اور ہدایت آخر تک مالکان کے خلاف جنگ کی قیادت کرنے کے لئے تیار ہے جو، ضروری ہے. یونینوں ایک عسکریت پسند جوابی کارروائی شروع کرنے کی ضرورت ہے اور اس طرح ماضی میں اسنگٹھیت کارکنوں کو منظم ایک مہم پر شروع. کچھ بھی نہیں ایک کامیابی کے طور پر زیادہ خود اعتمادی اور طاقت ہے! ایک مضبوط قیادت اور منظم مزدور تحریک کی کمی کی دہائیوں میں سے کچھ حوصلہ افزا فتوحات سے روک دیا اور الٹا جا سکتا ہے. لیکن موجودہ یونین بورڈز سرمایہ دارانہ نظام کی حمایت اور کارکنوں کو متحرک کرنے سے انکار. ہمارا کام محنت کش طبقے کی تحریک میں ایک لڑ سوشلسٹ حزب اختلاف کی تعمیر ہے. ہم محنت کش طبقے میں اور معاشرے جمہوری منظم کرنے کی صلاحیت میں اعتماد ہے کہ ایک نئی قیادت کی ضرورت ہے. ریاست ہائے متحدہ امریکہ کے نوجوانوں، زندگی کے تمام شعبہ ہائے سے دوسرے سے زیادہ ایک "ورکنگ کلاس" کے طور پر سمجھا جاتا ہے. وہ سرمایہ داروں اور ان کی سیاسی جماعتوں کے خلاف جنگ کی قیادت

 

 

 

کرنے کے لئے کافی توانائی ہے. نوجوانوں کے مستقبل کی ہے

 

 

 

ویڈیو 

 

 

 

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/_J9m06nzaOs" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> 

 

 

 

 

 

 

 

ایک معاشرتی لئے

 

ٹرمپ کا انتشار

 

 

0
0
0
s2smodern